برگزاری کارگاه مقاله نویسی علمی توسط مدرسه علمیه خواهران الزهرا

این کارگاه پژوهشی که در ایام تعطیلات تابستانی در مدرسه علمیه  الزهرا (س)برگزار شد، معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) درباره اهداف و نحوه برگزاری « کارگاه مقاله نویسی علمی » صحبت کردند

مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)یزد برگزار کرد:

کارگاهی با عنوان کارگاه مقاله نویسی علمی.

در این کارگاه پژوهشی  که در ایام تعطیلات تابستانی در مدرسه علمیه  الزهرا (س)برگزار شد، معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) در باره اهداف و نحوه برگزاری « کارگاه مقاله نویسی علمی » گفت : این کارگاه با هدف ارتقاء توانمندی اساتید و طلاب  در نگارش مقالات علمی ، آشنایی با شیوه های جستجوی مقالات و پیدا کردن آخرین یافته های علمی برای نوشتن مقالات علمی –پژوهشی و  نیز کسب مهارت در انجام طرحهای پژوهشی توسط دکتر ابوذر صانعی بر پا شده است.

ایشان درباره اهمیت و ضرورت برگزاری این کارگاه گفت : امروزه تحولات تکنولوژی و اینترنت بر روند کلی فعالیت های پژوهشی حوزه ودانشگاه  تأثیربسزائی دارد . در شرایط کنونی هزینه، وقت و تلاش زیادی صرف آموزش نیروهای مستعد و نخبه درحوزه  می‌شود، در حالیکه بهره‌ گیری علمی از این استعدادها خیلی ضعیف است .

معاون پژوهش  مدرسه علمیه الزهرا(س) افزود : در این کارگاه مقاله نویسی، فنون مقاله نویسی علمی، روش های علمی نگارش مقالات فارسی و لاتین، بررسی اصالت مجلات    ، شناخت مجلات معتبر  حوزوی و  دانشگاهی ،  کار عملی در رابطه با نگارش مقاله و نیز روشهای ارسال مقاله به مجلات مختلف ISC آموزش داده شد .

در خاتمه لازم به ذکر است کارگاه مقاله نویسی علمی در دو نوبت ویژه اساتید و طلاب به صورت جداگانه و در دو مرحله تئوری و عملی در این مدرسه  برگزار شد.

پیوست ها: تصاویر منتخب کارگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.